Raty w e-sklepach

Obecnie coraz częściej robimy zakupy w sieci, ponieważ cenimy sobie ich wygodę, szybkość i łatwość. Zwolenników tego rodzaju konsumpcji przybywa tak szybko, że rynek e-commerce należy do najszybciej rozwijających się. Doprowadziło to do wysokiej konkurencji między e-przedsiębiorcami, którzy prześcigają się w pomysłach na to, jak zdobyć zaufanie klientów. Chodzi o to, aby zakupy w sieci uczynić jeszcze łatwiejszymi i wygodniejszymi dla użytkowników. To właśnie dlatego systemy płatności online, jak Dotpay oferują swoim klientom rozwiązanie ratalne.

Każdy z nas był w sytuacji, kiedy przeglądając stronę sklepu internetowego zobaczył rzecz, którą chętnie by nabył, jednak w danym momencie nie pozwalały na to nasze fundusze. Wydatków jest wiele i nie zawsze jesteśmy w stanie zapłacić za produkt w całości na raz. Zupełnie inaczej wyglądałaby sprawa, gdybyśmy mogli płacić w ratach. Pozwoliłoby to na spokojne zaplanowanie wydatków. Na szczęście w odpowiedzi na nasze konsumenckie potrzeby wprowadzono taką możliwość. Wystarczy, że w e-sklepie wybierzemy metodę płatności w ratach.

Wyższy komfort kupowania
Dla wielu konsumentów możliwość korzystania z produktu, za który możemy zapłacić w ciągu kilku następnych tygodni czy też miesięcy, bez konieczności podpisywania specjalnych dokumentów, jest znacznym udogodnieniem. Obecnie system ratalny wdrażany jest przez coraz większą liczbę sklepów internetowych, które współpracują z systemami płatności online, jak Dotpay. Działa to tak, że klient sklepu korzystające z usług Dotpay, może zrobić zakupy przy opcji płatności odroczonej i to właśnie Dotpay płaci sklepowi wymaganą należność. Posiadacz konta otrzymuje z góry określony czas na uregulowanie zaległości i przez cały ten okres bank nie nalicza żadnych odsetek. Dużą zaletą jest to, że w wyznaczonym okresie użytkownik może zapoznać się z zakupioną rzeczą i zwrócić ją, jeśli nie będzie spełniała jego oczekiwań.

Z potrzeby konsumentów
Obecnie coraz częściej robimy zakupy w sieci, ponieważ cenimy sobie ich wygodę, szybkość i łatwość. Zwolenników tego rodzaju konsumpcji przybywa tak szybko, że rynek e-commerce należy do najszybciej rozwijających się. Doprowadziło to do wysokiej konkurencji między e-przedsiębiorcami, którzy prześcigają się w pomysłach na to, jak zdobyć zaufanie klientów. Chodzi o to, aby zakupy w sieci uczynić jeszcze łatwiejszymi i wygodniejszymi dla użytkowników. To właśnie dlatego systemy płatności online, jak Dotpay oferują swoim klientom rozwiązanie ratalne.

Każdy z nas był w sytuacji, kiedy przeglądając stronę sklepu internetowego zobaczył rzecz, którą chętnie by nabył, jednak w danym momencie nie pozwalały na to nasze fundusze. Wydatków jest wiele i nie zawsze jesteśmy w stanie zapłacić za produkt w całości na raz. Zupełnie inaczej wyglądałaby sprawa, gdybyśmy mogli płacić w ratach. Pozwoliłoby to na spokojne zaplanowanie wydatków. Na szczęście w odpowiedzi na nasze konsumenckie potrzeby wprowadzono taką możliwość. Wystarczy, że w e-sklepie wybierzemy metodę płatności w ratach.

Wyższy komfort kupowania
Dla wielu konsumentów możliwość korzystania z produktu, za który możemy zapłacić w ciągu kilku następnych tygodni czy też miesięcy, bez konieczności podpisywania specjalnych dokumentów, jest znacznym udogodnieniem. Obecnie system ratalny wdrażany jest przez coraz większą liczbę sklepów internetowych, które współpracują z systemami płatności online, jak Dotpay. Działa to tak, że klient sklepu korzystające z usług Dotpay, może zrobić zakupy przy opcji płatności odroczonej i to właśnie Dotpay płaci sklepowi wymaganą należność. Posiadacz konta otrzymuje z góry określony czas na uregulowanie zaległości i przez cały ten okres bank nie nalicza żadnych odsetek. Dużą zaletą jest to, że w wyznaczonym okresie użytkownik może zapoznać się z zakupioną rzeczą i zwrócić ją, jeśli nie będzie spełniała jego oczekiwań.

Z potrzeby konsumentów
Tę innowacyjną metodę opracowano jako odpowiedź na potrzeby wciąż rosnącej grupy e-konsumentów, którzy regularnie nabywają produkty w sieci. Coraz bardziej świadomi użytkownicy domagają się od e-sklepu nie tylko większego komfortu, ale i elastyczności uwzględniającej zmienne sytuacje klientów. Decyzja o uruchomieniu rat w sieci w porozumieniu z bankami wydaje się decyzją jak najbardziej naturalną, biorąc pod uwagę rozwój rynku e-commerce. Użytkownicy przenoszą swoje życie konsumenckie do sieci i aby zwiększyć konsumpcję, należy umożliwić im rozłożenie upragnionego zakupu online na raty. Dla przedsiębiorców jest to świetne wyjście, które zapewnia im stałą bazę klientów. Chodzi o to, że e-konsument, który nie może na raz zapłacić za dany towar, najpewniej nigdy by go nie nabył, gdyby nie możliwość rozłożenia zakupu na raty. W sytuacji, gdy dany e-sklep umożliwia mu taką sytuację, chętnie do niego wróci kolejny raz.